Histats

MENAKUTKANN......!!! INI KISAH MAYAT ISTERI P3NZ1N4 DIPENUHI LINTAHKISAH BENAR .SILAHKAN SHARE KE TEMAN MU!!

Tausiah Islam - MAYAT ISTERI P3NZIN4
DIPENUHI LINTAH-KISAH BENAR |cerita azab seseorang isteri yang sukai berzin3 (s3x) dengan lelaki lain, cerita ini diambil dari cerita benar yang dikisahkan pada penulis oleh Bomoh Ahli Rawatan Sakit Cinta, En.
  
MENAKUTKANN......!!! INI KISAH MAYAT ISTERI P3NZ1N4 DIPENUHI LINTAHKISAH BENAR .SILAHKAN SHARE KE TEMAN MU!!


Idris Zakaria yang saat ini menetap di Kampung Tasik Berangan, Pasir Mas, Kelantan. Saat ini beliau bergiat cergas berikhtiar mengubati permasalahan rumah tangga serta permasalahan cinta tak kesampaian, memperoleh cerita ini dari kes-kes yang sudah diadukan kepadanya. Mudah-mudahan kita memperoleh faedah serta pengajaran darinya.

Dalam saya menjaga seseorang pesakit, saya sudah dikhabarkan satu cerita tragis tentang seseorang isteri curang. Jamilah isteri pada Husin masihlah jelita meskipun sudah beranak pinak. Beliau pintar bergaya, bertudung litup, berkulit putih serta mempunyai bentuk tubuh yang menarik. 

Jamilah memperoleh sumber kewangan lewat cara berniaga kecil-kecilan iaitu dengan jual beras seludup dari Thailand untuk menolong suami yang saat itu cuma seseorang petani di kampung.

Saat itu aktivitas penyeludupan beras tak dikawal oleh kerajaan seperti saat ini jadi ramai beberapa wanita melibatkan diri dengan berniaga beras seludup dari Thailand. Pendapatan hasil penjualan beras seludup tak seberapa cuma bisa menyimpan hidup sepanjang hari sahaja. Terang En. Idris.

Suami Jamilah Husin berusia 50an (bukanlah nama sebenar) merestui pekerjaan isterinya itu. Husin juga terlihat tak selincah isterinya, beliau berjiwa lembut serta menurut apa sahaja kata isterinya tanpa ada banyak bantahan. Makin lama fungsi Husin sebagai ketua keluarga makin sirna dek ketidaktegasan dianya pada Jamilah yang makin bebas kesana ke mari.

Husin baik serta jujur orangnya serta sedikit perangai. Jamilah keluar masuk tempat tinggal serta lakukan pekerjaan terkadang pulang melalui malam bahkan juga juga pernah tak pulang untuk satu hari dua tak jadi permasalahan pada Husin. Husin yakin bakal apa yang Jamilah kerjakan untuk mencari wang serta membela nasib keluarganya.

Ramai wanita sekitaran kampung Jamilah lakukan pekerjaan jual beras seludup tetapi ianya sekedar hanya bisa menyara kehidupan ala kandungan sahaja. Berbeza dengan Jamilah yang memperlihatkan sedikit elegan dengan gelang serta rantai emas yang banyak pada badannya. 

Ramai orang mempertikai bakal keunggulan Jamilah memperlihatkan elegan sebegitu. Jadi ada sebagian orang yang menginginkan tahu bagaimana dia bekerja, sedang ramai juga yang lakukan pekerjaan sama tetapi tak semewah Jamilah.

Sejak itu banyak mata yang mengintip tiap-tiap gerakan Jamilah tanpa ada disedarinya. Pada awal mulanya rahsia Jamilah terbongkar saat pihak Imigresen Thailand bikin kontrol di sempadan jadi tertangkap sebagian orang yang cuba menyeludup masuk beras dari Thailand termasuklah Jamilah ditahan sama saat itu.

Tetapi sesudah sebagian jam lalu terlihat Jamilah dilepaskan oleh seseorang pegawai kastam Thailand dengan muka yang senyum serta beras seludupnya juga selamat dibawa balik ke Malaysia. Sebagian orang lain yang menyeludup masuk beras sangat terpaksa membayar denda serta beras sangat terpaksa dirampas Sikap tak senang hati rakan-rakan penyeludup lain mula membuak-buak kenapa Jamilah lepas sedang mereka terima nasib demikian sebaliknya. 

Jadi siasatan di buat oleh sebagian orang yg tidak senang hati sehubungan. Jadi disuatu hari mereka memperoleh tahu rupa-rupanya Jamilah sudah memberi rasuah dengan Pegawai Kastam Thailand sehubungan dengan meniduri dianya.
 
Jadi rasuah itu bukanlah sekali dua bahkan juga sudah banyak kali berlaku setiap saat tak bisa membolosi diri ditahan Kastam Thailand di sempadan. Selang beberapa saat bisa lagi berita menyampaikan Jamilah juga bikin perniagaan sambilan saat ada di Thailand. Rupa-rupanya Jamilah memperdagangkan badannya sebagai pelacur dengan lelaki Thailand. Jadi bisa saja Jamilah dapat beli emas